TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

9 Nisan 2015 Perşembe

NASIL BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ BİZ? Vatan haini rüşvetçi sahtekar savcılarımız, hakimlerimiz: Berrin Kanagöl Yeşilyurt, Hasan Gönen, Celalettin Karanfil...



NASIL BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ BİZ?

Atatürk büstünü yerinden söktürüp bodruma atan Valiye hakaret eden Nedim Demir isimli engelli bir arkadaşımız, aylardır mahkemelerde süründürülüyor.

Nedim Demir’in suçu ne? Atatatürk’ün aşağılanmasına tepkisini…


Sonra ben  Hasan Gönen isminde bir savcının kapısını çalıp  uyuşturucu ihbarı yapmak istiyorum.  Devletin savcısı  “Sana açılan davalar yetmedi, bir dava da ben açayım sana gör ebeninkini” diyor, tehdit  ediyor.

Benim suçum ne?  Gençlerimizin uyuşturulmasına tepkim…

Daha sonra bir savcının kapısını çalıyorum. “Sayın savcım,  şahit olduğum bir cinayeti ihbar etmek istiyorum.  Vicdan azabı duyuyorum, İstirham ediyorum lütfen benden ifade alınız…”

Sayın savcımız “Defoooooollll” diye öyle bir bağırıyor ki bana… Eskişehir Adalet Sarayı ayağa kalkıyor.   Savcının adı Celalettin Karanfil…

Suçum ne?  Vicdan azabından kurtulma duygusu…

Sonra  bir duruşmada hakime tarihi eser kaçakçılığını ihbar ediyorum. Sayın Hakim Berrin Kanagöl, beni akıl hastanesine kapattırmak için elinden ne gelirse yapıyor.

Onlarca kere karar veriyor, bir türlü Bakırköy’e kapatamıyor.

Suçum ne?  Ülkemin tarihinin polisler işbirliğiyle Yunanistan’a kaçırılmasını önlemek…

Bir hafta sonra  ikamet adresime üç tebligat daha geliyor: 60  davanın üstüne, savcılara ve Hakime hakaretten üç dava daha…

Tebligatlar elime geçtiğinde öyle bir bağırmışım ki, mahalle ayağa kalkmış:

Allah belanızı versin… Allah belanızı versin… Allah belanızı versin…

Nasıl bir ülkede yaşadığımızı tam 10 senedir hala çözemedim…

Ya siz?

Kenan Akkuş (esrehber)



HIRSIZ BÜYÜKERŞEN, SEVGİLİ GAYE USLUER VE AVUKATI SAHTEKAR CEMAL OKAN YÜKSEL, FACEBOOK YÖNETİMİNE RÜŞVET ÖDEYEREK SAYFAMI KAPATTIRDI. YENİ SAYFAM: https://www.facebook.com/kenan.akkus.es

GÖTÜ KANSERLİ HIRSIZ BÜYÜKERŞEN'E, ULU DEVLETLÜM TAYYİP'E VE ONUN KATİL MAFYASI ILGAZ PİÇLERİNE DUYURULUR...
Kenan Akkuş (esrehber)

Hiç yorum yok: